ZwykłaDziewczyna: Takie dni, kiedy nikt nie ma dla mnie czasu...

 Zawsze jestem dla wszystkich. Kiedy mnie potrzebują i nie. Kiedy proszą pomagam. Kiedy ktoś potrzebuje rozmowy to odrywam się od tego co robię i słucham, rozmawiam. I trochę za to obrywam. Sama przez siebie. Masz tak?

 Leżę chora w łóżku, koleżanki zajęte w szkole, przyjaciółka zakochana, zajęta swoimi problemami, chłopak ma ważniejsze sprawy. Głupia! Znowu myślałam, że może ktoś się mną zainteresuje kiedy ja będę tego potrzebować. Ale to takie głupie myślenie.

 I pewnego dnia, postanowiłam, że o nie nie! Nie będzie tak dzisiaj. Ja zrobię wszystko. Nie ma mnie dla nikogo. Sama ze sobą, spędzę wspaniały dzień. I mam mały poradnik dla każdego kto ma takie dni. Żeby nie interesowały Was potrzeby innych tylko Wasze własne.


ZACZNIJ RANO

Robiąc śniadanie nie spiesz się. Wyłącz dostępność na messengerze. Włącz serial, lub ulubioną muzykę, radio. Zrób to co lubisz. Naleśniki, omlet, kawa. Tylko dla siebie.
Weź kalendarz, kartkę i zaplanuj dzisiejszy dzień. Ale na kartce. Sprawdź tylko czy jest coś co MUSISZ zrobić, bo świat się zawali. Jeśli nie - skup się na tym co chcesz i lubisz robić.
Ubierz się lub nie, dziś możesz poświęcić czas na fryzurę i makijaż. Nikt Ci nie będzie przeszkadzał. Zrób sobie kawę z bitą śmietaną, na którą nigdy nie masz czasu i pomaluj wreszci ete paznokcie. Książka, film, serial, jakaś gra, blog lub gazeta. Jeśli nie masz nic do zrobienia zajmij się odpoczynkiem.
Ale jeżeli przytłacza Cię ilość obowiązków zrób to co lubisz. Dla jednych to będzie sprzątanie skrzynki mailowej, dla innych gotowanie, sprzątanie, praca papierkowa.
Nie zwracaj uwagi. Teraz nie piszą, bo nie mają czasu. Ty też możesz nie mieć czasu. Nie odpiszesz im później.
Długa ciepła kąpiel, testowanie kosmetyków? Co tylko lubisz. Telefon Cię nie obchodzi.
(oczywiście poza syreną alarmową, bo nawet jak jestem chora umierająca to na syrenę nie umiem się wyłączyć) ale chłopaka, który nawet nie zapytał jak się czuję mogę mieć w głębokim poważaniu.

 Jeżeli widzisz, że zapowiada się taki dzień zrób listę. Nie musisz robić wszystkiego, to tylko propozycje. Użyjesz tej kartki przy następnym takim dniu. A póki co inwestuj w siebie cały dzień.

SKĄD TAKIE PODEJŚCIE

 Ktoś ma mnie w dupie czwartą godzinę, zawsze czekałam, było mi przykro. Jak już wracał to byłam cała do jego dyspozycji, bo przecież już ma czas, a on zasypiał. Nigdy więcej.
Dajemy się traktować w taki sposób same. A tego właśnie dnia ja nie miałam czasu dla tej osoby. CO z tego, że jest najważniejsza. Skoro ja nie jestem to ona też nie może być. Wiem, że prawdziwa miłość jest bezinteresowna. Ale miłość to uczucie z dwóch stron. Nie z jednej.

Macie takie dni?

Wasza Firewoman.

Komentarze

  1. Hmmm chyba każdy miewa takie dni...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne żeby się niezbyt tym przejmować :) pozdrawiam gorąco

      Usuń
  2. 56 years old Senior Editor Deeanne McFall, hailing from Listowel enjoys watching movies like Nömadak TX and Lapidary. Took a trip to Phoenix Islands Protected Area and drives a Grand Am. oryginalne zrodlo

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Spodobało Ci się? Zostań na dłużej. Do następnego postu.

Popularne posty