19 do 2019

 Budzisz się pod koniec listopada. Patrzysz w kalendarz. "Moje cele na 2018rok". I Ci głupio. Bo nie zrealizowałaś wszystkiego co miałaś zrealizować. Też się tak obudziłam. Wiele rzeczy zrobiłam, ale o wielu zapomniałam. Ale z pomocą przychodzi do nas blogowy świat. Bardzo fajne wyzwanie znalazłam na blogu Klaudii - 19 do 2019/wyzwanie
 
 Wybieracie 19 celów, których nie zrealizowaliście, lub takich które teraz przyszły wam na myśl. Zrobiłam to w troszkę innej formie niż ona, ale coś takiego mnie bardziej motywuje.

JAK JA SIĘ ZA TO ZABRAŁAM

 Najpierw w moim pamiętniku, do którego zaglądam coraz rzadziej wpisałam 19 podpunktów. Przemyślałam postanowienia, patrząc na te spisane na cały rok, myśląc co już zaplanowałam do końca roku i na to ile mi czasu zostało i postanowiłam przy każdej liczbie zapisać postanowienie, które jakoś się z tym łączy. Następnie wzięłam czystą kartkę. I przepisałam postanowienia wraz z kwadracikami do odznaczania.
 Zwykle nie dzielę się takimi rzeczami, ale może komuś to pomoże (tak jak post Klaudii mi pomógł) a ja sama będę mogła się pochwalić czy wyszła mi ich realizacja.

19 DO 2019

1 WIZYTA NA BASENIE
 Przez cały rok nie mogłam się zebrać żeby wybrać się na basen, od pierwszego stycznia. Powinnam tam iść, bo po pierwsze mam problemy z plecami na które basen by mi pomógł, a po drugie chcę przemóc swój lęk przed wodą, bo muszę nauczyć się nie bać wody!

2 KALENDARZE NA ROK 2019
 Poza nauką zajmuję się też pracą przez internet - rozwój biznesowy w Oriflame. Dlatego po tym roku stwierdzam, że potrzebuję dwa kalendarze. Jeden właśnie z Oriflame, a drugi swój planner. Mam już wypatrzony - może po lub w trakcie korzystania zrobię wam recencje. Dwa dlatego, że się nie mieszczę ze wszystkim w jednym.

3 DNI NAD MORZEM
 Letnie wakacje mi nie wyszły, więc wybieramy się z moim chłopakiem nad morze. Będziemy tam właśnie 3 dni. Może uda mi się zrobić jakieś fajne zdjęcia to wam wrzucę.

4 ZBIÓRKI MDP
 Jestem w mojej jednostce opiekunem Młodzieżowej Drużyny Pożarniczej i właśnie cztery zbiórki zostały nam do końca roku.

5 NOWYCH REKRUTÓW
 To już właśnie sprawy biznesowe - może kiedyś o tym napiszę. ;)

6 TEMATÓW Z CHEMII
 Uczę się dodatkowo chemii rozszerzonej, bo bardzo mnie ona interesuje i chcę żeby ta nauka jakoś przyspieszyła - jak nie teraz to kiedy?

7 MSZY ŚWIĘTYCH
 Dość drażliwy temat, ale wedle reguły :Bóg, Honor, Ojczyzna" i faktu, że jestem wierząca, uznałam że nie chcę już opuścić ani jednej Mszy w ty roku - razem ze świętami podczas Bożego Narodzenia.

8 POMYSŁÓW NA ZBIÓRKI
 Jako opiekun muszę organizować zbiórki, czasem plany zmieniają się w kilka minut, bo nie ma sali, pogoda się właśnie zepsuła, albo jest za mało dzieci. Przygotowując takie pomysły będę pewna, że nic mnie nie zaskoczy, a dzieciaki nie będą się nudzić.

9 OBEJRZANYCH FILMÓW
 Tutaj mam rozpisane 9 filmów, które już zaczęłam w sumie oglądać - przy obejrzanym stawiam krzyżyk. Jeśli chcecie wiedzieć co mam w planach to dajcie znać w komentarzu.

10 POSTÓW
 Oczywiście na blogu - bardzo to miejsce zaniedbałam, a może kogoś interesuje lub zainteresuje to o czym piszę. Promowanie na insta nie idzie mi jeszcze najlepiej, ale uczę się.

11 ROZDANYCH KATALOGÓW
 Znowu Oriflame, tym razem jako konsultantka.

12 GODZIN JAZD
 Kończę prawo jazdy :D

13 ODCINKÓW DRUGIEGO SEZONU 13 REASONS WHY
 Pierwszy obejrzałam, drugi tez już właśnie zaczęłam, no i do końca roku skończę.

14 OCEN POZYTYWNYCH NA SEMESTR
 To bardziej formalność, ale zapisać można dla pewności. Mam tyle przedmiotów, więc akurat idealnie się wpasowało.

15 KONTAKTÓW
 Opcja biznesowa Oriflame.

16 POSTANOWIEŃ NA 2019
 Już zaczynam je spisywać ;) za to też się trzeba wziąć. Napiszę o nich pod koniec roku.

17 OSÓB NA MOJEJ LIŚCIE KLIENTÓW
 Konsultantka Oriflame.

18 PRZEBIEGNIĘTYCH KILOMETRÓW
 Żeby ruszyć znowu tyłek, przez powrót do szkoły zastałam się strasznie. 18 km to nie długo, tym bardziej, że zwykle biegałam po 5 km, to są cztery niepełne treningi. Dam radę bez problemu.

19 TRENINGÓW
 Ćwiczyć też trzeba, tutaj biegania nie będę wliczać - ale każde ćwiczenie w domu jak najbardziej.

Jak widać są tu wyzwania, które na pewno uda mi się osiągnąć i takie nad którymi będę musiała bardziej popracować. Ale - mam jeszcze 35 dni. 

To kto przyłącza się do mnie??
Dawajcie znać w komentarzach czy wy też realizujecie postanowienia tegoroczne i jak Wami idzie?

Wasza Firewoman.


Komentarze

Popularne posty