Podsumowanie: Maj'19 - Twój blog!

KOSMETYKI

* Perfumetka, Love Potion, Oriflame(8ml) - ostatnio pisałam o spray'u w tym zapachu, początkiem maja skończyłam perfumetkę. Mój totalnie ulubiony zapach. Polecam wybróbować.
* Scrub do ciała, Swedish Spa, Oriflame(150ml) - mój ulubieniec ponownie. Ma konsystencję mokrego piasku, piękny zapach i nie podrażnia. Totalny must have przed latem.
* Pianka do golenia z aktywnym węglem, North for men, Oriflame(200ml) - wybieram pianki dla mężczyzn, bo są lepsze i tańsze. Tą kupiłam, bo była na promocji i jest taka świetna, że następna już do mnie jedzie.
* Balsam pod prysznic, Milk'n'Honey, Oriflame(200ml) - żel o tłustej i gęstej konsystencji balsamu. Nawilża, taki jego cel. Dla osób, które nie mają czasu na balsam po kąpieli to dobre rozwiązanie. Sama jednak uważam, że używanie go codziennie jest męczące.
* Tonik do skóry mieszanej, z aloesem, Love Nature, Oriflame(150ml) - aloesowy zapach, dobre działanie. Sprawdza się przy cerze tłustej i mieszanej - najczęściej kupuję go w wakacje.
* Żel do demakijażu oczu, NovAge, Oriflame(150ml) - najlepszy produkt tego typu, który znam. Nie podrażnia oczu, delikatnie oczyszcza i nawilża. Już mam trzecie opakowanie i raczej go nie zmienię na inny.

 W maju nie miałam czasu na nic. Nawet na pisanie. Postaram się przez wakacje to nadrobić - no i czytanie waszych blogów. Jeżeli jeszcze nie odwiedziłam Cię na Twoim blogu, lub masz do polecenia kogoś ciekawego - zostaw link w komentarzu :) chętnie odwiedzę.

Do zaczytania w nowym poście kochani :)

Gorące pozdrowienia,
Wasza Firewoman

Komentarze

  1. U mnie też maj był kompletnie zabiegany. W czerwcu za to zamierzam odpoczywać na maxa:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że czerwiec był mega odpoczynkiem!
      Serdecznie przepraszam za roczny poślizg w odpowiedzi i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Spodobało Ci się? Zostań na dłużej. Do następnego postu.

Popularne posty