KulturalnyPiątek: "Nemezis"

 Pierwsza pozycja autorstwa Agathy Christie, będzię się jej tu sporo pojawiało, bo jestem jej wielką fanką i sukcesywnie moja kolekcja "klasyki kryminału" się powiększa. Kolejność opisywania - przypadkowa. Zwykle głównym bohaterem jej powieści jest detektyw Herkules Poirot, jednak w tej części prym wiodła Panna Marple - bez detektywistycznej kariery, ale z przeczuciem i niezawodną intuicją.



TYTUŁ: "Nemezis"
AUTOR: Agatha Christie
JAK WPADŁA W MOJE ŁAPKI: Kupiłam:)
WRAŻENIA: Po prostu. Christie. Genialna.
OCENA: 5/5

OPIS:
 "Nemezis" - grecka bogini sprawiedliwości. Tak Pannę Marple nazwał jej dawny przyjaciel, który w swoim testamencie prosi ją o wykonanie pewnego zadania. Niewinny człowiek trafił za kratki, a morderca od wielu lat jest na wolności. Zwiedzając angielskie ogrody z autokarem podejrzanych - wgłębiamy się w tajemnice kilku zaginięć. Czy Panna Marple wypełni ostatnią wolę zmarłego i odkryje prawdę?
 Książka na jeden wieczór. Przyjemna, pięknie wydana. Póki co - Christie nie zawiodła mnie w żadnej przeczytanej książce, ale wiadomo - nie przeczytałam jeszcze wszystkiego. Jestem wielką fanką jej kryminałów i jeżlei nie wiadomo co mi kupić na prezent - zapytaj tylko jakiej pozycji mi brakuje w biblioteczce :)

Komentarze

Popularne posty