KulturalnyPiątek: "Pamiętnik narkomanki", "Z pamiętnika młodej zielarki"

 Książka o której dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć to "Pamiętnik narkomanki" Barbary Rosiek. To historia dziewczyny, która wpada w narkomanię. Forma pamiętnika daje nam możliwość wniknięcia w myśli dziewczyny, która się gubi. "Wszystko jest fikcją ja również".
 Czytałam książkę kilkukrotnie - za każdym razem wzbudza we mnie emocje, podobne, ale nigdy te same. Wiek robi swoje, inaczej też patrzę na te rzeczy. Temat narkotyków, choć dzięki Bogu mnie nie dotyczy - dotyczy osoby, które znam i bardzo mnie intryguje.

Polecam przeczytać każdemu i posyłać dalej.
Potrzebna książka.
Recenzję niech każdy wystawi sam.

 Dodatkowo przy okazji chciałabym polecić piosenkę o tej samej tematyce
 Happysad - "Z pamiętnika młodej zielarki"


Trzymajcie się!

Komentarze

Popularne posty