KulturalnyPiątek: "Pamiętnik"

 Pierwszy romans na blogu - akurat w walentynki. Twórczość Nicholasa Sparksa przypada do gustu głównie kobietom. Nie dziwię się - powieści przepełnione są uczuciami, emocjami, miłością, przystojnymi mężczyznami i historiami, które marzą się wielu z nas. Wiele jego książek doczekało się ekranizacji - "Najdłuższa podróż" - pierwsza, którą udało mi się obejrzeć naprawdę zapiera dech w piersi.

TYTUŁ: "Pamiętnik"
AUTOR: Nicholas Sparks
JAK WPADŁA W MOJE ŁAPKI: Dostałam ją na urodziny (od koleżanek)
OCENA: 5/5

OPIS:

 Czytałam ją dawno, ale ten opis mówi wszystko co powinniście wiedzieć:

Karty starego notatnika kryją historię romantycznego uczucia, które rozkwitło po zakończeniu II wojny światowej, gdzieś w Karolinie Północnej. Starszy pan codziennie odczytuje ją mieszkającej w domu opieki kobiecie chorej na alzheimera. To dzieje miłości dziewczyny z dobrego domu i ubogiego robotnika, którzy jako nastolatkowie spędzili razem jedno lato, a potem zostali rozdzieleni. Losy każdego z nich potoczyły się zupełnie innymi torami. Czy uda im się spotkać ponownie?


Opisy w jego książkach są tak realistyczne, że czytając macie wrażenie, że to działo się koło Was - albo nawet, że to wy byłyście bohaterkami. Zupełnie mi to nie przeszkadza, dlatego że warto czasem oderwać się od morderstw, cyjanku potasu i zagadek detektywistycznych...

Wasza Zaczytana Firewoman

Komentarze

  1. O nie.... Sparks to nie jest mój ulubiony autor. Dość powiedzieć, że po jednej jego książce mam awersję na samo nazwisko;))))
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Spodobało Ci się? Zostań na dłużej. Do następnego postu.

Popularne posty