Hej - poznajmy się!

 Bloga prowadziłam od kilku lat, niestety (lub stety) musiałam zmienić witrynę internetową. Na początek trochę o mnie i o tym co chciałabym tu umieszczać, później podam moje social media :) które mam nadzieję, jeszcze się rozrosną.

 Jestem Firewoman - strażaczka, należę do jednostki OSP, chodzę do szkoły średniej, wracam po chorobie do ćwiczeń - biegam, ćwiczę siłowo. Ogólnie bardzo lubię się ruszać, uczyć nowych rzeczy o straży i działać w tym kierunku. Moje plany na przyszłość to zostanie zawodowym strażakiem na podziale PSP i większe udzielanie się w sporcie.
 Jestem strasznie gadatliwą osobą, więc oprócz konkretnych rzeczy mogą się tu pojawiać wpisy, w których po prostu będę chciała się komuś wygadać. Mam nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie - komentujcie, czytajcie, polecajcie - jestem otwarta na pomysły na posty na bloga, bo fajnie pisać o czymś co kogoś zainteresuje.
 Staram się żyć zdrowo, ćwiczyć, uczyć się, gonię za marzeniami i ten rok pokazał mi, że naprawdę się spełniają. Mam w planach kilka motywacyjnych akcji - bo sama tego czasem potrzebuję, a może ktoś chciałby ze mną uczestniczyć w jakimś działaniu, w którym będziemy przezwyciężać słabości.
 Mam nadzieję, że jeśli raz tu zajrzysz, to będziesz mnie śledził baaardzo długo i razem stworzymy coś ciekawego :)
 Jeżeli masz pytanie lub problem - pisz na skrzynkę lub w komentarzu.

Kontakt i social media:
g-mail: firewoman.life@gmail.com
onet: firewoman@onet.pl
IG: firewoman_life

Myślę nad facebook'iem, ale do tego potrzeba Was - czytelników.

Dlaczego chcę pozostać anonimowa? Jeżeli chcesz wiedzieć daj znać w komentarzu. :)
Do następnego posta - dh.Firewoman

P.S.Praca nad wyglądem trochę mi zajmie, za co z góry przepraszam - ale myślę, że szybko się z tym uwinę.

Komentarze

Prześlij komentarz

Spodobało Ci się? Zostań na dłużej. Do następnego postu.

Popularne posty