ZwykłaDziewczyna: Nie bój się wprowadzić zmian.

CHCĘ PISAĆ, BO WTEDY JESTEM SZCZĘŚLIWA

 Stwierdziłam ostatnio, że nie będę pisać na siłę. Prowadzenie bloga to jest jakiegoś rodzaju presja, bo jeżeli ty nie piszesz systematycznie to nie będą Cię czytać systematycznie. Sama wiem, że gdy zaglądam na różne blogi to gdy ktoś nie wrzuca postów to po jakimś czasie zapominam o tym blogu, bo nie ma tam nic nowego do czytania. Z instagramem jest o tyle łatwiej, że zdjęcia wyświetlają się od razu i czasem ktoś przeczyta co napisałeś, czasem tylko polubi zdjęcie. Ale jeżeli przyzwyczaisz czytelników, że co jakiś okres czasu lub zakomunikujesz nowy post, to może ktoś zajrzy. 
  Na początku myślałam, że to będzie blog typowo o straży i o kobietach w straży, ale nie mam sama pomysłów na posty. Mam pisać o sprzęcie?  O zawodach? Jestem też kobietą i najczęściej nasuwają mi się pomysły właśnie na posty o takiej babskiej, życiowej tematyce. Problemy, sprawy sercowe, motywacja, sport. Chciałam żeby to był taki mój anonimowy pamiętnik internetowy, ale żeby inni mogli z niego korzystać. Dwie serie, które chcę tu prowadzić - zwykła dziewczyna, niezwykła pasja - to może być dobry pomysł, bo te wpisy będą choć trochę uporządkowane i będzie to ładnie wyglądało.
  Z tego względu, że mam dwie prace, od września będę się też uczyć i przygotowuję się do straży fizycznie (bo chciałabym dobrze wypaść za dwa lata na testach sprawnościowych) to nie mam zbyt wiele czasu. Ale gdy myślę o tym po co założyłam tego bloga, to postanawiam pisać wtedy kiedy czuję taką potrzebę. Mam czasem ochotę zrobić sobie kawę, usiąść i zacząć pisać, a nawet to nie jest ochota tylko potrzeba. Bardzo dużo gadam, a tak się ostatnio dzieje, że nie mam do kogo mówić (poza moim psem, który co prawda zawsze uważnie słucha, ale nie jest zbyt rozmowny) i potrzebuję tego. Życie jest krótkie i powinniśmy poświęcać czas na robienie rzeczy, które sprawiają nam przyjemność - tak uważam i zawsze każdemu to powtarzam.

PLANY BLOGOWE NA NAJBLIŻSZE TYGODNIE

  Gdy wpadnie mi więcej pomysłów na posty to będę pisać, może to kogoś zainteresuje. Aktualnie mam kilka myśli i postaram się zrobić tak, żeby co tydzień coś nowego wskakiwało. Poza tym możecie dać znać w komentarzach czy chcecie o czymś konkretnym poczytać - jeden temat może mnie zainspirować do napisania o wielu rzeczach :)
  Pierwszy temat, który chcę poruszyć to będzie powrót do treningów po kontuzji, bo właśnie to teraz się dzieje w moim życiu. :) Zobaczymy co z tego wyjdzie. Post pojawi się dziś albo jutro - zaraz zabieram się za pisanie. Nie będzie pewnie zbyt długi, ale będzie. 
  Następnie zajmę się zbieraniem czytelników przez instagram - nigdy nie doceniałam tego portalu, a naprawdę ma potencjał. Wydaje mi się że jesteśmy tam śmielsi niż na facebook'u na przykład, ale to zasługuje na osobny post. 

Powracam i pozdrawiam, dh.Firewoman.

Komentarze

Popularne posty