KulturalnyPiatek:"A.B.C."

 Kolejna powieść Agathy Christie. Połkniecie ją w jeden wieczór - historia jest tak wciągająca, że lepiej zacznijcie czytać godzinę wcześniej...



TYTUŁ: "A.B.C."
AUTOR: Agatha Christie
JAK WPADŁA W MOJE ŁAPKI: Kupiłam:)
WRAŻENIA: Po prostu Christie
OCENA: 5/5

OPIS:
  Seryjny morderca z domniemanym kompleksem alfabetycznym morduje ludzi w porządku alfabetycnym. A.A. B.B. C.C... za każdym razem daje policji wskazówkę, aby rozdrażnić funkcjonariuszy, zająć i skierować na fałszywy trop. Gdy śledztwo zaczyna prowadzić Herkules Poirot wszystko staje się prostsze. 
 Naszym narratorem jest dzielny pomocnik Poirota - Artur Hastings. Bardzo lubię ten styl pisania Agathy, mamy wgląd do sprawy od środka, a przez to wiemy jakie odczucia mają nasi detektywi. Akcja rozgrywa się w czerwcu 1935 roku, Anglia z tamtego okresu potrafi urzec. 

 Ta książka, była moją pierwszą przeczytaną z powodu "bo to Christie napisała", to mój pierwszy kupny nabytek. Od tej powieści zaczęła się moja miłość do tej cudownej pisarki.

Komentarze

Popularne posty